BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, 19 July 2011

Cinta Allah Yang Abadi

Ada orang cakap cinta tu tak penting . Aku rasa yea . Tapi, semua orang tak boleh lari dari cita kan ? semua orang ada minat someone jugak kan ? So, tak perlu la nak cakap apa2x . Janji cuma 1 je, yang kita perlu ingt iaitu CINTA SELAMANYA KEPADA ALLAH . kan ? Tapi tak bermakna, cinta kepada ALLAH itu adalah untuk semua umat yg digelar islam . Sebab tak semua yg rsa ingin mendekati ALLAH kan ? apa2x pun, kita haram utk sokong perkara tu, so, better berdoa utk diorg yang telah sesat . hurm .. #macam ustazah tak? hihi .

No comments:

Post a Comment