BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, 14 August 2011

Handphone saia~ :'>

Dah 1 minggu lebih, aku tak ada hp . Rindunya la gila ! kalau korg ? apa rasa ? hp tu nyawa aku yg PERTAMA . dan sebab itu aku, tak boleh nak lupakan hp tu . anybody ? tolong aku dapatkan . :'( mcm boleh kan ? Aku harap, aku dapat balik hp aku sebelum raya . 


Ciri2 nyawa saia yang pertama:-
1)warna 'pink' tetap dihati
2)nokia 2690
3)peneman kesunyian *yelasgt


Nak tahu mcm mana hp tu ? ni haa
semart + babi kan ? siapa tak sayang nyawa woii ?!!
selama 1 minggu + lebih2, aku menjadi seorang yang tiada pendirian dan SAKAI ? ! oh yee, aku suka . :'( sekarang, aku kena tunggu tuntutan dari mama and papa aku . HOPE SO diorg tuntut sebelum raya . AMIN~ xD




-->siapa tak tolong doakan, aku sumpah kau mati awal . nak ? HAHA xD . kbye . muahh . aku sayang kau selamanya hp ~! <3

No comments:

Post a Comment