BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 1 August 2011

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan . :)

Heyy, assalamualaikum . ^^
pejam,celik,pejam,celik dah pun ramadhan kan ? owkayy .. aku nak cakap Selamat Menyambut Bulan Ramadhan .

Indah kan bila kita puasa ? memang pun . hihi, hari pertama aku puasa dekat Sabah . okey lah, not bad . daripada dekat Perak dulu ? haihh, dah la berbuka jam 7.30 . sabar jeh la ye friend2x aku yg kat Perak tu .                                        
Tadi aku berbuka makan ni je

sedap tak terhingga . HAHA . time aku pergi solat terawih bukan main hebad lagi makcik tu cerita pasal resepi baru dia buat . haha . tapi aku lupa apa resepi dia . memang hebad lah makcik tu .


Tapi tak sehebad aku dgn mama aku . hihi . Jelous? pergi matai . kbye . tu jeh punn . muahh . 

No comments:

Post a Comment